Tuesday 17 June 2014

JATUH CINTA??

Shaklee??

Apa tu??

Selama ni saya TAK PERNAH KENAL APA ITU SHAKLEE..tak pernah ambil tahu langsung pasal Shaklee!!

Saya mula kenal Shaklee pada pertengahan tahun lepas..time tu berat badan saya hampir 70 kilo!! Oh no..memang tak leh terima kenyataan, ya Allah rasa macam gemuk jer padahal xnmpak sangat sbb saya tinggi..tapi sangat tak selesa, bila berjalan peha berlaga2, pastu rmai yg tegur makin 'sihat'..aduhhhh, kne back to normal..kne kurussss!!!

Saya memang ada niat nk mkn mane2 ubat kurus tapi takut!! takut effect yang beri kesan NEGATIF plak sbb bnyk sgt kes kn..nak kurus, tp menderita..saya yakin dengan Shaklee sebab BERKESAN, SEMULAJADI & SELAMAT..dengan adanya kajian serta penyelidikan, lagi bertambah yakin!!

Saya pon google la, cari cara nak kurus..saya jumpa 1 blog pasal Shaklee..so, bace la al kisah set kurus Shaklee..tengok testimoni, rmai yg berjaya..saya add akak tu dlm fb, skrg beliau pon dh Master..pastu decide nak beli gk..nk try!! Saya start beli yang trial, dlu boleh beli yang trial ok..sekarang dh xboleh yer....saya beli Alfalfa, Herb lax ngn Lecithin..tp time tu trial utk Lecithin xde..akak tu sagest beli Omega Guard..ok, sya setuju..2 kali gk saya beli set trial, ngn org yang lain2..sbb nk banding harga, hahaha..dlu xtaw klo jadi ahli boleh lagi murah sbb boleh beli ngn rege ahli kn..lepas tu saya rase perubahan..woww, BERKESAN!! Sekarang berat saya dah 60 kilo, nak turunkan skit lagi..xmo dah angka 6..klo bonus Shaklee nak lebih dari 6 angka!! INSYAALLAH..

Pastu saya tengok classmate saya kt u dlu join ahli..macam best jer!! tiap2 bulan dapat BONUS..duk usha2, cara nk join..alhamdulillah, Allah bukakkan pintu hati saya untuk daftar sebagai ahli Shaklee pada 20 Julai 2013..dan saya sangat bertuah sebab berada dalam susur galur Jutawan Muslimah!!

Alhamdulillah, Allah lorongkn saya untuk membantu lebih ramai orang dengan Shaklee..saya juga bersyukur pada Allah izinkn customer saya hamil lepas consume produk Shaklee, kesihatan pon makin baik..

Saya berazam untuk membantu lebih ramai orang untuk memelihara kesihatan dengan lebih baik dan juga menambah nilai dalam hidup mereka yang memerlukan..insyaAllah. semoga Allah permudahkan usaha saya..

Shaklee the Best!!

SID: Nor Azizi Ismail
013 9812972

3 comments:

  1. Tahniah zizie!
    Sebab terpilih & memilih yg terbaik!

    ReplyDelete
  2. thanks a lot mama oyun..:)

    fida: jom2, follow rapat2 yer..supervisor kafida!

    ReplyDelete