Tuesday 18 November 2014

Set Kurus Shaklee

Pilihan saya, mestilah Set Kurus!

Kenapa?

sebab saya PERNAH GEMUK! even tak lah gemuk gedempol, tapi tetap gemuk...muka makin bulat, bila berjalan, peha berlaga-laga..adess, stress mak!

bile gemuk, nak cari baju susah..nak cari saiz seluar pon susah..pendek kata, semua susah..dan rsa sangat rendah diri, kurang keyakinan..

saya tahu, kat luar sana pon ramai yang nak kurus secara sihat..

camne nak kurus dengan sihat?

saya pilih Shaklee..sebelum jadi SID, saya dah rasai kesannya..

sekarang, saya dah jadi SID, dan ingin berkongsi manfaat suplemen Shaklee dengan semua orang! nak semua orang sihat dengan izin dariNya..

untuk yang asas, saya pilih : Alfalfa Complex, Lecithin dan juga Herb Lax..

kesannya, memang best! masalah sembelit dah tak ade! masalah keputihan pon tak de!

Apa fungsi setiap suplemen ni?

Alfalfa Complex : berfungsi untuk mendetoks toksin dalam badan.. juga bertindak sebagai ejen untuk memudahkan proses membuang air besar.

Lecithin : berfungsi untuk membakar lemak dalam badan..juga mengawal paras kolestrol..

Herb Lax : berfungsi untuk melembutkan najis dan memudahkan proses pembuangan air besar serta mencuci usus..lagi power dan berkesan..

hasilnya? tadaaaaaaaaaa!!
anda berminat untuk mencuba set kurus Shaklee ni? jangan malu-malu hubungi cik zie yer..inshaAllah cik zie akan bantu anda untuk dapatkan berat badan idaman..

FB : Nor Azizi Ismail
sms/whatsapp : 013 9812972
emel : zizie87_jiji@yahoo.com.my



No comments:

Post a Comment