Wednesday 5 November 2014

Shaklee Dan Kesannya

Ada kesan ke selepas menggunakan suplemen Shaklee?

Alhamdulillah wa Syukurillah..selama penglibatan saya sebagai Pengedar Shaklee, saya sangat-sangat bersyukur ke hadrat Ilahi kerana memberi peluang kepada saya untuk berkongsi manfaat suplemen Shaklee.

Saya juga telah merasai kesannya..

Antara kesan suplemen Shaklee: 

[Berat Badan Ideal]
percaya atau tidak suplemen Shaklee boleh MEMBANTU MENCAPAI BERAT BADAN IDEAL!
jika sebelum ni, berat badan saya HAMPIR 70 kg, sekarang dah 60 kg! (mungkin kurang lagi kot, hehehe) dannnnnnnn BMI dah stabil..

kesan pengambilan : ESP + Alfalfa Complex + Lecithin + Herb Lax

 

Antara beberapa testimoni daripada pelanggan N A I HealthCare  

[Hamil]
alhamdulillah, dengan izin Allah 2 orang customer saya HAMIL! suplemen hanyalah asbab, kuasa Allah menentukan segalanya.Apa yang penting, usaha dan tawakal kepada Allah s.w.t.

kesan pengambilan : Vita Lea + Sustained Release Vita C + B Complex

kesan pengambilan : Alfalfa Complex untuk meyusu, tapi Allah murahkan rezeki beliau untuk HAMIL lagi!

[Meal Shakes & Sembelit]
anak selalu sembelit, hati ibu mana yang sanggup nengok aje anak tanggung sakit..
sakit woo sembelit! kita yang dewasa pon tak sanggup, inikan pulak anak kecik kita kan..
ikhtiar seorang ibu untuk anaknya.
[Nutriferon & Asthma]
testimoni nenek saya! alhamdulillah, syukur pada Allah s.w.t dengan izinNya, nenek saya semakin sihat!
 
[Basic H]
pencuci serba guna, selamat dan pastinya semulajadi! boleh dijadikan sebagai pencuci lantai, dinding, sayur dan buah-buahan, juga boleh sebagai first aid di rumah.

[ESP-Soy Protein]
sangat sesuai untuk mereka yang berdiet, rasa kenyang lebih lama! saiz baju pon dan bertukar..


Alhamdulillah, satu kepuasan bagi saya sebagai seorang pengguna dan juga pengedar Shaklee yang menawarkan produk kesihatan, kecantikkan dan kesihatan kediaman.



untuk keterangan lanjut, hubungi :

Nor Azizi Ismail
sms | whatsapp : 013 9812972
Facebook : Nor Azizi Ismail
Page : N A I HealthCare
Emel : zizie87_jiji@yahoo.com.my


 

No comments:

Post a Comment